המועצה הדתית מעלה אדומים

דבר יו"ר המועצה הדתית

שלום לכולם!

שליחות

לפני פחות משנה נכנסתי לתפקיד יושב ראש המועצה הדתית בעיר. זאת לאחר כ 22 שנים בהם שימשתי כמנהל בישיבה התיכונית בעיר. תחושתי היא שעברתי משליחות חינוכית אחת לשליחות אחרת בעיר שהיא לא פחות חשובה.

המטרות

כשנכנסתי לתפקידי במועצה הדתית אמרתי שאני רואה כמטרה "להנגיש" את שירותי הדת לכלל הציבורים בעיר כמטרה ראשונה. השירותים כוללים את: בתי הכנסת ורבני הקהילות, המקוואות לנשים וגברים, הרישום לנישואין והכשרות לעסקים, העירוב העירוני ולא פחות חשוב, פעילות תרבות תורנית לכלל הציבורים בעיר. היה חשוב לי להיות קשוב לצרכי האנשים בתחומים השונים ולאור זאת אני משתדל לפעול.

כדי להנגיש את כל המידע לתושבים בתחומי הדת השונים הקמנו את אתר האינטרנט החדש למועצה הדתית, שנותן מענה לצרכים הללו בצורה ויזואלית וידידותית למשתמש. מוזמנים להיכנס ולהתרשם.

אתגרים

ב"ה יש לנו אתגרים במועצה הדתית, יש עבודה יש מה לקדם ומה להשתפר אך תמיד עלינו לראות קדימה, איך אפשר לקדם עוד נושא, ולתת שירות טוב יותר לכל מי שפונה אלינו. כך גם נוכל לגרום לקידוש השם בעבודתנו היומיומית ואני מזמין אתכם לפנות בבקשות, בהצעות ולהשפיע.

בעז"ה ובכוחות משותפים עם העירייה, חברי המועצה הדתית, רבני העיר, רבני הקהילות והגבאים, נציגי הציבור וכל הפעילים שרוצים לעזור, נעשה ונצליח!

 

שי פרץ

יושב ראש המועצה הדתית

מעלה אדומים

עדכנו על שיעור תורני

אנא ספרו על שיעורים המתקיימים ברחבי העיר.

[wpuf_form id="2303"]

משוב על חוויית הטבילה

אנא שתפי אותנו בדעתך – אנו פועלים לשיפור בכל המישורים.

משוב על האתר

תודה! נשמח לשמוע הצעות לשיפור, טעויות שמצאתם ובכלל – אם אהבתם.

שאל את הרב

פרט את הפנייה והיא תועבר אל רבני העיר.

דילוג לתוכן